سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


وس لی کمربند امریکای شمالی رو مقابل دیجاک نگه داشت

 

کاتانا چنس و کایدن کارتر مقابل فالون هنلی و کیانا جیمز کمربند تیمی زنان رو واگذار کردند

 

کارملو هایز مقابل اپولو کروز برد

نوع مسابقه: دو کاور از سه مصاف. سه بار مسابقه دادند و هایز دو بار حریف رو کاور کرد

 

تیم گالوس مصاف چهار طرفه رو مقابل نیو دی، چاس نیورساری و پریتی دیثلی برد و به کمربند تیمی رسید

 

رکسانا پرز در مصاف سه طرفه مقابل جیسی جین و گیگی دولین کمربند زنان ان ایکس تی رو نگه داشت

 

گریسون والر در گرفتن کربند ان ایکس تی در برابر برون بروکر ناکام بود

مصاف این دو در قفس برگزار شد


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت13:01---18 بهمن 1401
سلام مهدی
آره مصطفی وارد شد.پست هاشم بدون مشکل می زنه فقط یکم مطالبش کوتاه هست

بعد داداش تو زدن نتایج راو مشکل داشتی؟
موست با باتری کار می کنه ؟شاید باتری تموم کردت
پاسخ:خوبه که به کار با سایت اشنایی داره بابت خبرت ممنون نه داداش. سیستم من قدیمی هست. هر روز یه قسمتش ادا درمیاره. چون غیر سایت کاری باهاش ندارم دلم نمیاد 20 میلیون خرج رایانه جدید بکنم امروز سر دو مسابقه اخر موس قاطی کرد. کار دو دقیقه ای نیم ساعت طول کشید البته راو هم حوصله بر هست. برای پر کردن وقت فقط نیم ساعت میان حرف میزنند. پدرم درمیاد تا ترجمه کنم


یاشار رولینز
ساعت14:34---17 بهمن 1401
سلام مهدی
خوبی؟
گفته بودی روی نتایج رویداد ان ایکس تی عکس بذارم شما با اکانت خودت زده بودی من نمی تونستم دسترسی پیدا کنم
اخبار راو رو الان می نویسم می زنم بعد لینک رم می زنم
پست های نتایج می زنم مثل همیشه کوتاه رو شمل بزن من از مدرسه اومدم کامل رو کپی می کنم
پاسخ: خیلی هم عالی دمت گرم. باشه فردا کوتاه رو تو رزبلاگ میزنم و کامل رو اینجا
پاسخ: از مصطفی چه خبر؟ اومده تو مدیریت رزبلاگ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر